Rezultaty Projektu ERASMUS + Youth & Economy

BROSZURA REALIZACJI

BROSZURA REALIZACJIPrzejdź

DOKUMENTY ORGANIZACYJNE

Regulamin Projektu "Youth & Economy"Przejdź
Regulamin wymiany zagranicznejPrzejdź
Formularz zgłoszeniowy do udziału w projekciePrzejdź
Umowa uczestnictwa w projekciePrzejdź

PROFILE UCZESTNIKÓW

Profile uczestników projektuPrzejdź

CYFROWE NARZĘDZIA EDUKACYJNE

1. Projekty edukacyjne

A. Analiza rzeczywistych reklam i tworzenie własnych projektów reklamowych

Plakaty uczestników z Polski “Mobilność w Polsce"
Plakat 1Plakat 2 Plakat 3 Plakat 4 Plakat 5
Plakaty “Mobilność” uczestników z Francji i Niemiec
Plakat z AngersPlakat z Bremy
Slogany reklamowe
TORUŃBREMAANGERS
Filmy reklamujące szkoły
IV LO ToruńSt.-Johannis-SchuleMongazon
Strona podsumowująca działania reklamowe - Drzwi Otwarte MINECRAFT 2020Przejdź
Trailer - E - Drzwi Otwarte "Nowa nadzieja"Przejdź
Jak wygląda nasza szkoła w MinecrafciePrzejdź
Tutorial - Drzwi Otwarte w DiscordziePrzejdź
Film promujący Drzwi Otwarte 2021Przejdź
Wirtualne Drzwi Otwarte w IV LO - dzień pierwszyPrzejdź

B. Konkurs językowy „Mistrz języka specjalistycznego”

"KNOW-HOW" - scenariusz - jak zorganizować konkurs językowyPrzejdź
Regulamin konkursuPrzejdź
Konkurs w formularzu Google
(Aby wykorzystać formularz, przejdź do katalogu, utwórz kopię pliku i zapisz go na swoim dysku)
Przejdź
Plakat reklamujący konkurs - Mistrz Języka SpecjalistycznegoPrzejdź
Dyplomy dla laureatów i uczestników konkursuPrzejdź
Podziękowanie dla szkół za uczestnictwo w konkursiePrzejdź
Klauzula informacyjna RODO dla uczestników konkursuPrzejdź

C. Międzynarodowa konferencja ekonomiczna dla uczniów szkół średnich „Idea przedsiębiorczości – wczoraj i dziś”

Program konferencjiPrzejdź
Plakat powitalny konferencji Przejdź
Identyfikatory uczniów na konferencjęPrzejdź
Podziękowania dla gości specjalnych przemawiających podczas konferencjiPrzejdź
Podziękowanie za uczestnictwo dla zaproszonych szkółPrzejdź
Podziękowania dla nauczycieli z innych szkółPrzejdź
Okładka do teczki na certyfikaty “Youthpass”Przejdź

D. Gra biznesowa

Opis gry Przejdź
Dyplomy dla zwycięzcówPrzejdź
Wybrane zdjęcia z wydarzeniaPrzejdź

E. Integracja na toruńskiej Barbarce

Scenariusz / Opis imprezyPrzejdź
Zagadki - podchodyPrzejdź
Zdjęcia z wydarzeniaPrzejdź

2. Scenariusze zajęć warsztatowych 

Scenariusz warsztatu - "Jak tworzyć współczesne CV" ScenariuszPrezentacja
Scenariusz warsztatu - MINECRAFT CreatorsScenariuszWitryna
Scenariusz - konkurs językowy Scenariusz
Analiza treści reklamScenariuszĆwiczenie
MateriałySłowniczek
Tworzenie reklamy własnej szkołyScenariuszMateriały
Scenariusz warsztatu zawody przyszłościScenariusz1Scenariusz2
Scenariusz zajęć na BarbarceScenariusz

3. Bazy informacji 

A. Podobieństwa i różnice w zakładaniu i funkcjonowaniu firm we Francji, Niemczech i w Polsce

How to set up business?Przejdź
Local business interviewsPrzejdź
Advertising and Economy VocabularyPrzejdź
Impact of Advertising Przejdź

B. Europejskie zawody przyszłości-poszukiwane zawody i poszukiwane umiejętności na rynkach pracy Francji, Niemiec i Polski

Future Jobs and Necessary QualitiesPrzejdź
CV and Covering Letter ModelsPrzejdź
Professions of the Future
(aby pobrać prezentację, kliknij guzik prawym przyciskiem myszki, następnie wybierz "zapisz link jako")
Przejdź
Jobs of the Future - presentationPrzejdź
Jobs of the Future - postersPrzejdź

EWALUACJA PROJEKTU – INFORMACJA ZWROTNA

Czego nauczył nas projekt Minecraft - analiza korzyści innowacyjnego projektuPrzejdź
Students' FeedbackPrzejdź
Kronika projektu na stronie szkołyPrzejdź
Ewaluacja mobilności w PolscePrzejdź
Ewaluacja mobilności C2 w BremiePrzejdź
Ewaluacja mobilności C1 w AngersPrzejdź
Ewaluacja mobilności C4 w PolscePrzejdź
Film uczniów - podsumowanie projektuPrzejdź
Film - podsumowanie mobilności we FrancjiPrzejdź
Podsumowanie spotkania projektowego przedstawicieli dyrekcji szkół partnerskich i Szkolnych KoordynatorówPrzejdź

UPOWSZECHNIANIE

Kronika projektowa na stronie szkołyPrzejdź
Wpisy na szkolnej stronie WWW o projekcie Erasmus+
PrzejdźPrzejdźPrzejdźPrzejdźPrzejdź
PrzejdźPrzejdźPrzejdźPrzejdźPrzejdź
Banery reklamujące projekt na budynkach szkółPrzejdź
Wystawa o projekcie dla społeczności szkolnej Mongazon w AngersPrzejdź
National dances - udział społeczności szkolnej z Torunia, Angers i Bremy w nauce poloneza:Przejdź
Media lokalne i internetowe o projekciePrzejdź
Media lokalne i internetowe o projekcie Minecraft (2020)Przejdź
Konkurs jako forma upowszechniania projektu ERASMUS+ Youth&EconomyPrzejdź
Gazeta NOWOŚCI o konferencji Erasmus+ Youth&EconomyPrzejdź
Artykuł o projekcie w lokalnej gazecie z AngersPrzejdź
Upowszechnianie - Lokalne władzePrzejdź

TRWAŁOŚĆ

Wymiana uczennic i nauka w szkole MongazonPrzejdź
Projekt Mineraft nadal trwa i jest wykorzystywany do wydarzeń szkolnychPrzejdź
Uczestnictwo w projekcie Youth & Economy a wyniki w naucePrzejdź
Prezentacja CV do wykorzystania na zajęciach z podstaw przedsiębiorczości i doradztwa zawodowegoPrzejdź
Umiejętności uczestników projektuPrzejdź
10 certyfikatów uczestnictwa w konkursie z 5 szkół średnichPrzejdź
Konkurs w formularzu Google
(Aby wykorzystać formularz, przejdź do katalogu, utwórz kopię pliku i zapisz go na swoim dysku)
Przejdź
Scenariusz warsztatu - "Jak tworzyć współczesne CV" Scenariusz
Scenariusz warsztatu - MINECRAFT CreatorsScenariusz
Scenariusz - konkurs językowy Scenariusz
Scenariusz warsztatu - Analiza treści reklamScenariusz
Scenariusz warsztatu - Tworzenie reklamy własnej szkołyScenariusz
Scenariusz warsztatu - zawody przyszłościScenariusz1

Scenariusz2
Scenariusz zajęć na BarbarceScenariusz
Certyfikaty Youthpass dla uczestników projektuPrzejdź
Kontynuacja upowszechniania produktów projektu
Przejdź
Kontynuacja współpracy partnerskiej Przejdź