BROSZURA REALIZACJI
BROSZURA REALIZACJI | Przejdź |
DOKUMENTY ORGANIZACYJNE
Regulamin Projektu "Youth & Economy" | Przejdź |
Regulamin wymiany zagranicznej | Przejdź |
Formularz zgłoszeniowy do udziału w projekcie | Przejdź |
Umowa uczestnictwa w projekcie | Przejdź |
PROFILE UCZESTNIKÓW
Profile uczestników projektu | Przejdź |
CYFROWE NARZĘDZIA EDUKACYJNE
1. Projekty edukacyjne
A. Analiza rzeczywistych reklam i tworzenie własnych projektów reklamowych
Plakaty uczestników z Polski “Mobilność w Polsce" | ||||
Plakat 1 | Plakat 2 | Plakat 3 | Plakat 4 | Plakat 5 |
Plakaty “Mobilność” uczestników z Francji i Niemiec | ||||
Plakat z Angers | Plakat z Bremy | |||
Slogany reklamowe | ||||
TORUŃ | BREMA | ANGERS | ||
Filmy reklamujące szkoły | ||||
IV LO Toruń | St.-Johannis-Schule | Mongazon | ||
Strona podsumowująca działania reklamowe - Drzwi Otwarte MINECRAFT 2020 | Przejdź | |||
Trailer - E - Drzwi Otwarte "Nowa nadzieja" | Przejdź | |||
Jak wygląda nasza szkoła w Minecrafcie | Przejdź | |||
Tutorial - Drzwi Otwarte w Discordzie | Przejdź | |||
Film promujący Drzwi Otwarte 2021 | Przejdź | |||
Wirtualne Drzwi Otwarte w IV LO - dzień pierwszy | Przejdź |
B. Konkurs językowy „Mistrz języka specjalistycznego”
"KNOW-HOW" - scenariusz - jak zorganizować konkurs językowy | Przejdź |
Regulamin konkursu | Przejdź |
Konkurs w formularzu Google (Aby wykorzystać formularz, przejdź do katalogu, utwórz kopię pliku i zapisz go na swoim dysku) | Przejdź |
Plakat reklamujący konkurs - Mistrz Języka Specjalistycznego | Przejdź |
Dyplomy dla laureatów i uczestników konkursu | Przejdź |
Podziękowanie dla szkół za uczestnictwo w konkursie | Przejdź |
Klauzula informacyjna RODO dla uczestników konkursu | Przejdź |
C. Międzynarodowa konferencja ekonomiczna dla uczniów szkół średnich „Idea przedsiębiorczości – wczoraj i dziś”
Program konferencji | Przejdź |
Plakat powitalny konferencji | Przejdź |
Identyfikatory uczniów na konferencję | Przejdź |
Podziękowania dla gości specjalnych przemawiających podczas konferencji | Przejdź |
Podziękowanie za uczestnictwo dla zaproszonych szkół | Przejdź |
Podziękowania dla nauczycieli z innych szkół | Przejdź |
Okładka do teczki na certyfikaty “Youthpass” | Przejdź |
D. Gra biznesowa
Opis gry | Przejdź |
Dyplomy dla zwycięzców | Przejdź |
Wybrane zdjęcia z wydarzenia | Przejdź |
E. Integracja na toruńskiej Barbarce
Scenariusz / Opis imprezy | Przejdź |
Zagadki - podchody | Przejdź |
Zdjęcia z wydarzenia | Przejdź |
2. Scenariusze zajęć warsztatowych
Scenariusz warsztatu - "Jak tworzyć współczesne CV" | Scenariusz | Prezentacja |
Scenariusz warsztatu - MINECRAFT Creators | Scenariusz | Witryna |
Scenariusz - konkurs językowy | Scenariusz | |
Analiza treści reklam | Scenariusz | Ćwiczenie |
Materiały | Słowniczek | |
Tworzenie reklamy własnej szkoły | Scenariusz | Materiały |
Scenariusz warsztatu zawody przyszłości | Scenariusz1 | Scenariusz2 |
Scenariusz zajęć na Barbarce | Scenariusz |
3. Bazy informacji
A. Podobieństwa i różnice w zakładaniu i funkcjonowaniu firm we Francji, Niemczech i w Polsce
How to set up business? | Przejdź |
Local business interviews | Przejdź |
Advertising and Economy Vocabulary | Przejdź |
Impact of Advertising | Przejdź |
B. Europejskie zawody przyszłości-poszukiwane zawody i poszukiwane umiejętności na rynkach pracy Francji, Niemiec i Polski
Future Jobs and Necessary Qualities | Przejdź |
CV and Covering Letter Models | Przejdź |
Professions of the Future (aby pobrać prezentację, kliknij guzik prawym przyciskiem myszki, następnie wybierz "zapisz link jako") | Przejdź |
Jobs of the Future - presentation | Przejdź |
Jobs of the Future - posters | Przejdź |
EWALUACJA PROJEKTU – INFORMACJA ZWROTNA
Czego nauczył nas projekt Minecraft - analiza korzyści innowacyjnego projektu | Przejdź |
Students' Feedback | Przejdź |
Kronika projektu na stronie szkoły | Przejdź |
Ewaluacja mobilności w Polsce | Przejdź |
Ewaluacja mobilności C2 w Bremie | Przejdź |
Ewaluacja mobilności C1 w Angers | Przejdź |
Ewaluacja mobilności C4 w Polsce | Przejdź |
Film uczniów - podsumowanie projektu | Przejdź |
Film - podsumowanie mobilności we Francji | Przejdź |
Podsumowanie spotkania projektowego przedstawicieli dyrekcji szkół partnerskich i Szkolnych Koordynatorów | Przejdź |
UPOWSZECHNIANIE
Kronika projektowa na stronie szkoły | Przejdź | |||
Wpisy na szkolnej stronie WWW o projekcie Erasmus+ | ||||
Przejdź | Przejdź | Przejdź | Przejdź | Przejdź |
Przejdź | Przejdź | Przejdź | Przejdź | Przejdź |
Banery reklamujące projekt na budynkach szkół | Przejdź | |||
Wystawa o projekcie dla społeczności szkolnej Mongazon w Angers | Przejdź | |||
National dances - udział społeczności szkolnej z Torunia, Angers i Bremy w nauce poloneza: | Przejdź | |||
Media lokalne i internetowe o projekcie | Przejdź | |||
Media lokalne i internetowe o projekcie Minecraft (2020) | Przejdź | |||
Konkurs jako forma upowszechniania projektu ERASMUS+ Youth&Economy | Przejdź | |||
Gazeta NOWOŚCI o konferencji Erasmus+ Youth&Economy | Przejdź | |||
Artykuł o projekcie w lokalnej gazecie z Angers | Przejdź | |||
Upowszechnianie - Lokalne władze | Przejdź |
TRWAŁOŚĆ
Wymiana uczennic i nauka w szkole Mongazon | Przejdź |
Projekt Mineraft nadal trwa i jest wykorzystywany do wydarzeń szkolnych | Przejdź |
Uczestnictwo w projekcie Youth & Economy a wyniki w nauce | Przejdź |
Prezentacja CV do wykorzystania na zajęciach z podstaw przedsiębiorczości i doradztwa zawodowego | Przejdź |
Umiejętności uczestników projektu | Przejdź |
10 certyfikatów uczestnictwa w konkursie z 5 szkół średnich | Przejdź |
Konkurs w formularzu Google (Aby wykorzystać formularz, przejdź do katalogu, utwórz kopię pliku i zapisz go na swoim dysku) | Przejdź |
Scenariusz warsztatu - "Jak tworzyć współczesne CV" | Scenariusz |
Scenariusz warsztatu - MINECRAFT Creators | Scenariusz |
Scenariusz - konkurs językowy | Scenariusz |
Scenariusz warsztatu - Analiza treści reklam | Scenariusz |
Scenariusz warsztatu - Tworzenie reklamy własnej szkoły | Scenariusz |
Scenariusz warsztatu - zawody przyszłości | Scenariusz1 Scenariusz2 |
Scenariusz zajęć na Barbarce | Scenariusz |
Certyfikaty Youthpass dla uczestników projektu | Przejdź |
Kontynuacja upowszechniania produktów projektu | Przejdź |
Kontynuacja współpracy partnerskiej | Przejdź |