BROSZURA REALIZACJI
| BROSZURA REALIZACJI | Przejdź |
DOKUMENTY ORGANIZACYJNE
| Regulamin Projektu "Youth & Economy" | Przejdź |
| Regulamin wymiany zagranicznej | Przejdź |
| Formularz zgłoszeniowy do udziału w projekcie | Przejdź |
| Umowa uczestnictwa w projekcie | Przejdź |
PROFILE UCZESTNIKÓW
| Profile uczestników projektu | Przejdź |

CYFROWE NARZĘDZIA EDUKACYJNE
1. Projekty edukacyjne
A. Analiza rzeczywistych reklam i tworzenie własnych projektów reklamowych
| Plakaty uczestników z Polski “Mobilność w Polsce" | ||||
| Plakat 1 | Plakat 2 | Plakat 3 | Plakat 4 | Plakat 5 |
| Plakaty “Mobilność” uczestników z Francji i Niemiec | ||||
| Plakat z Angers | Plakat z Bremy | |||
| Slogany reklamowe | ||||
| TORUŃ | BREMA | ANGERS | ||
| Filmy reklamujące szkoły | ||||
| IV LO Toruń | St.-Johannis-Schule | Mongazon | ||
| Strona podsumowująca działania reklamowe - Drzwi Otwarte MINECRAFT 2020 | Przejdź | |||
| Trailer - E - Drzwi Otwarte "Nowa nadzieja" | Przejdź | |||
| Jak wygląda nasza szkoła w Minecrafcie | Przejdź | |||
| Tutorial - Drzwi Otwarte w Discordzie | Przejdź | |||
| Film promujący Drzwi Otwarte 2021 | Przejdź | |||
| Wirtualne Drzwi Otwarte w IV LO - dzień pierwszy | Przejdź | |||
B. Konkurs językowy „Mistrz języka specjalistycznego”
| "KNOW-HOW" - scenariusz - jak zorganizować konkurs językowy | Przejdź |
| Regulamin konkursu | Przejdź |
| Konkurs w formularzu Google (Aby wykorzystać formularz, przejdź do katalogu, utwórz kopię pliku i zapisz go na swoim dysku) | Przejdź |
| Plakat reklamujący konkurs - Mistrz Języka Specjalistycznego | Przejdź |
| Dyplomy dla laureatów i uczestników konkursu | Przejdź |
| Podziękowanie dla szkół za uczestnictwo w konkursie | Przejdź |
| Klauzula informacyjna RODO dla uczestników konkursu | Przejdź |
C. Międzynarodowa konferencja ekonomiczna dla uczniów szkół średnich „Idea przedsiębiorczości – wczoraj i dziś”
| Program konferencji | Przejdź |
| Plakat powitalny konferencji | Przejdź |
| Identyfikatory uczniów na konferencję | Przejdź |
| Podziękowania dla gości specjalnych przemawiających podczas konferencji | Przejdź |
| Podziękowanie za uczestnictwo dla zaproszonych szkół | Przejdź |
| Podziękowania dla nauczycieli z innych szkół | Przejdź |
| Okładka do teczki na certyfikaty “Youthpass” | Przejdź |
D. Gra biznesowa
| Opis gry | Przejdź |
| Dyplomy dla zwycięzców | Przejdź |
| Wybrane zdjęcia z wydarzenia | Przejdź |
E. Integracja na toruńskiej Barbarce
| Scenariusz / Opis imprezy | Przejdź |
| Zagadki - podchody | Przejdź |
| Zdjęcia z wydarzenia | Przejdź |
2. Scenariusze zajęć warsztatowych
| Scenariusz warsztatu - "Jak tworzyć współczesne CV" | Scenariusz | Prezentacja |
| Scenariusz warsztatu - MINECRAFT Creators | Scenariusz | Witryna |
| Scenariusz - konkurs językowy | Scenariusz | |
| Analiza treści reklam | Scenariusz | Ćwiczenie |
| Materiały | Słowniczek | |
| Tworzenie reklamy własnej szkoły | Scenariusz | Materiały |
| Scenariusz warsztatu zawody przyszłości | Scenariusz1 | Scenariusz2 |
| Scenariusz zajęć na Barbarce | Scenariusz |
3. Bazy informacji
A. Podobieństwa i różnice w zakładaniu i funkcjonowaniu firm we Francji, Niemczech i w Polsce
| How to set up business? | Przejdź |
| Local business interviews | Przejdź |
| Advertising and Economy Vocabulary | Przejdź |
| Impact of Advertising | Przejdź |
B. Europejskie zawody przyszłości-poszukiwane zawody i poszukiwane umiejętności na rynkach pracy Francji, Niemiec i Polski
| Future Jobs and Necessary Qualities | Przejdź |
| CV and Covering Letter Models | Przejdź |
| Professions of the Future (aby pobrać prezentację, kliknij guzik prawym przyciskiem myszki, następnie wybierz "zapisz link jako") | Przejdź |
| Jobs of the Future - presentation | Przejdź |
| Jobs of the Future - posters | Przejdź |

EWALUACJA PROJEKTU – INFORMACJA ZWROTNA
| Czego nauczył nas projekt Minecraft - analiza korzyści innowacyjnego projektu | Przejdź |
| Students' Feedback | Przejdź |
| Kronika projektu na stronie szkoły | Przejdź |
| Ewaluacja mobilności w Polsce | Przejdź |
| Ewaluacja mobilności C2 w Bremie | Przejdź |
| Ewaluacja mobilności C1 w Angers | Przejdź |
| Ewaluacja mobilności C4 w Polsce | Przejdź |
| Film uczniów - podsumowanie projektu | Przejdź |
| Film - podsumowanie mobilności we Francji | Przejdź |
| Podsumowanie spotkania projektowego przedstawicieli dyrekcji szkół partnerskich i Szkolnych Koordynatorów | Przejdź |

UPOWSZECHNIANIE
| Kronika projektowa na stronie szkoły | Przejdź | |||
| Wpisy na szkolnej stronie WWW o projekcie Erasmus+ | ||||
| Przejdź | Przejdź | Przejdź | Przejdź | Przejdź |
| Przejdź | Przejdź | Przejdź | Przejdź | Przejdź |
| Banery reklamujące projekt na budynkach szkół | Przejdź | |||
| Wystawa o projekcie dla społeczności szkolnej Mongazon w Angers | Przejdź | |||
| National dances - udział społeczności szkolnej z Torunia, Angers i Bremy w nauce poloneza: | Przejdź | |||
| Media lokalne i internetowe o projekcie | Przejdź | |||
| Media lokalne i internetowe o projekcie Minecraft (2020) | Przejdź | |||
| Konkurs jako forma upowszechniania projektu ERASMUS+ Youth&Economy | Przejdź | |||
| Gazeta NOWOŚCI o konferencji Erasmus+ Youth&Economy | Przejdź | |||
| Artykuł o projekcie w lokalnej gazecie z Angers | Przejdź | |||
| Upowszechnianie - Lokalne władze | Przejdź | |||
TRWAŁOŚĆ
| Wymiana uczennic i nauka w szkole Mongazon | Przejdź |
| Projekt Mineraft nadal trwa i jest wykorzystywany do wydarzeń szkolnych | Przejdź |
| Uczestnictwo w projekcie Youth & Economy a wyniki w nauce | Przejdź |
| Prezentacja CV do wykorzystania na zajęciach z podstaw przedsiębiorczości i doradztwa zawodowego | Przejdź |
| Umiejętności uczestników projektu | Przejdź |
| 10 certyfikatów uczestnictwa w konkursie z 5 szkół średnich | Przejdź |
| Konkurs w formularzu Google (Aby wykorzystać formularz, przejdź do katalogu, utwórz kopię pliku i zapisz go na swoim dysku) | Przejdź |
| Scenariusz warsztatu - "Jak tworzyć współczesne CV" | Scenariusz |
| Scenariusz warsztatu - MINECRAFT Creators | Scenariusz |
| Scenariusz - konkurs językowy | Scenariusz |
| Scenariusz warsztatu - Analiza treści reklam | Scenariusz |
| Scenariusz warsztatu - Tworzenie reklamy własnej szkoły | Scenariusz |
| Scenariusz warsztatu - zawody przyszłości | Scenariusz1 Scenariusz2 |
| Scenariusz zajęć na Barbarce | Scenariusz |
| Certyfikaty Youthpass dla uczestników projektu | Przejdź |
| Kontynuacja upowszechniania produktów projektu | Przejdź |
| Kontynuacja współpracy partnerskiej | Przejdź |

