Jak klasa 1c zdobywała Bory Tucholskie

W dniach od 13 do 16 czerwca klasa 1c aktywnie spędzała czas nad Jeziorem Charzykowskim.
Pierwszego dnia po zakwaterowaniu i zjedzeniu obiadu (był bardzo smaczny) wyruszyliśmy na wycieczkę rowerową. Po drodze zmagaliśmy się z wieloma trudnościami. Strome górki, piasek, kamienie i korzenie utrudniały nam jazdę, ale daliśmy radę! Po przejechaniu 35 kilometrów zjedliśmy kolację, a następnie spędziliśmy wspólnie czas na świeżym powietrzu. Graliśmy w piłkę, tańczyliśmy i śpiewaliśmy.
Pewnie myślicie, że następnego dnia się obijaliśmy. Nic bardziej mylnego! Po śniadaniu wybraliśmy się na spływ kajakowy rzeką Brdą. Dla początkujących było to prawdziwe wyzwanie. Przepłynięcie 18 kilometrów zajęło nam 4 godziny. Mimo, iż byliśmy cali mokrzy, bawiliśmy się wspaniale! Po powrocie ze spływu obejrzeliśmy otwarcie Mistrzostw Świata w piłce nożnej. Ten wieczór także spędziliśmy aktywnie.
W piątek po śniadaniu wybraliśmy się na plażę, gdzie wypożyczyliśmy rowery wodne. Woda była na tyle ciepła, że mogliśmy się popluskać. Po obiedzie wybraliśmy się do centrum Charzyków na lody i gofry. Wieczorem miło spędziliśmy czas przy ognisku. Oczywiście towarzyszyła nam gitara. To był ostatni wieczór naszej wycieczki.
W sobotę rano zjedliśmy śniadanie i wyruszyliśmy do Torunia. Bardzo ciężko było nam wracać po tak mile spędzonym czasie. Podczas całego pobytu pogoda nam sprzyjała. Świetnie się bawiliśmy.

(autorzy: Diana Stawarska i Wiktoria Szwedkowicz)